EL CONSUMIDOR

Autor: GIL JUÁREZ, ADRIANA

Sección: EMPRESA Y ECONOMÍA - Marketing y Publicidad

EL CONSUMIDOR

EL CONSUMIDOR

9,90€ IVA INCLUIDO

Editorial:
UOC
Publicación:
01/01/2006
Colección:
VULLSABER
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

El consum és una emoció. Les empreses i la publicitat aprofiten per tant les emocions per arribar millor als consumidors i intentar vendre més. Aquest ús de les emocions té també aspectes positius: fa moure l'economia. Davant d'això, el millor que pot fer el consumidor és conèixer les seves emocions i saber com funcionen. Aquest llibre explica des de la …

El consum és una emoció. Les empreses i la publicitat aprofiten per tant les emocions per arribar millor als consumidors i intentar vendre més. Aquest ús de les emocions té també aspectes positius: fa moure l'economia. Davant d'això, el millor que pot fer el consumidor és conèixer les seves emocions i saber com funcionen. Aquest llibre explica des de la psicologia social com podem millorar les nostres pautes de consum i apunta camins perquè el consumidor adopti una actitud més responsable.
Leer más

Más libros de GIL JUÁREZ, ADRIANA

Más información del libro

EL CONSUMIDOR

Editorial:
UOC
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa blanda (libros)
ISBN:
978-84-9788-415-0
EAN:
9788497884150
Nº páginas:
0
Colección:
VULLSABER
Lengua:
CATALAN
Alto:
175 mm
Ancho:
120 mm
Sección:
EMPRESA Y ECONOMÍA
Sub-Sección:
Marketing y Publicidad

Otros libros en EMPRESA Y ECONOMÍA

También te pueden interesar